Księgi handlowe

W zakresie ksiąg handlowych
(tzw. pełnej księgowości) przygotowujemy:

  • zakładowy plan kont;
  • politykę rachunkowości w oparciu o obowiązujące regulacje prawne;
  • instrukcję obiegu dokumentów;
  • instrukcję przechowywania danych;

 

Prowadzimy:

  • ewidencję dowodów księgowych w księgach rachunkowych, według polityki rachunkowości;
  • ewidencję i amortyzację środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
  • ewidencję wyposażenia;
  • ewidencję zakupu i sprzedaży dla celów podatku od towarów i usług;
  • bieżącą analizę przychodów i kosztów;
  • bieżącą analizę należności i zobowiązań;
  • potwierdzenia sald;
  • rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych;
  • sporządzamy raporty miesięczne, kwartalne oraz roczne;
  • sporządzamy deklaracje podatkowe;
  • sporządzamy sprawozdania finansowe ( składające się z bilansu, rachunku zysków i strat, informacji dodatkowej zawierającej wstęp do sprawozdania oraz objaśnienia do poszczególnych jego pozycji, a także ewidencję zmian w kapitale i przepływy pieniężne );